Haber

Çankaya Belediyesi İletişim Merkezi Vatandaşların Taleplerini Başarıyla Tamamladı

Çankaya Belediyesi’nin vatandaşlardan gelen istek, öneri ve şikâyetleri çözmek amacıyla “Çankaya İletişim Merkezi” adı altında oluşturduğu merkez, büyük bir başarıya imza attı. Yeni nesil teknoloji imkanları kullanılarak yeniden yapılandırılan merkez, vatandaşlardan gelen 174 bin 483 başvurunun 169 bin 510’unu 24 saatte başarıyla tamamladı. Bu da 15 aylık dönemde vatandaşlardan gelen başvuruların yaklaşık yüzde 98’ine karşılık geliyor.

Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerinin çözüme kavuşturulduğu Çözüm Merkezi’ni geçtiğimiz yıl “Çankaya İletişim Merkezi” adı altında yeniledi. Yeni nesil teknoloji olanaklarını kullanarak faaliyetlerini sürdüren merkezin 15 aylık verileri büyük bir başarının göstergesi oldu. Talep, teklif ve şikayetleri tek kanalda toplayan ve vatandaşlara 24 saat içinde yanıt veren merkeze 15 ay içerisinde 174 bin 483 başvuru yapıldı. Bu başvuruların 169 bin 510’u sonuçlandı. Diğer müdürlükler tarafından planlamaya 4 bin 973 başvuru alındı. Hızlı sonuçlanan başvuruların alınan başvurulara oranı yaklaşık yüzde 98 olarak ölçüldü.

15 aylık dönemde 186 bin vatandaş ‘Çankaya Belediyesi Santrali’ne telefonla başvuru yaparken, vatandaşlardan gelen ilk üç başvurunun Teknik İşler, Emniyet ve Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne talep olduğu bildirildi.

HOŞGELDİNİZ İLE HIZLI ÇÖZÜM

Çankaya Belediyesi Halk Masası, son 15 ayda Çankaya İletişim Merkezi aracılığıyla 79 bin 248 Çankaylıya hizmet verdi. Karşılama Masası’nda ortalama hizmet süresi 4 dakika olarak ölçülürken, Çankayalılar ruhsat işlemleri, imar, dilekçe kabul, mali hizmetler müdürlüğü, imar durum bilgileri ve kasa gibi belediyenin en önemli birimlerine hızlı bir şekilde ulaşma imkanı buldu. , uzman çalışanlar sayesinde.

360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER

Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, yeni sistemin çok yönlü çalıştığını, hızlı iletişim ve analiz odaklı çalıştığını söyledi. Taşdelen, “Yeni sistemimizle belediyemizi vatandaşlarımızın talep, şikâyet ve isteklerini merkeze alan bir çalışma sistemine dönüştürdük. Bu halkla iletişim projesi aslında belediye yönetimini tamamen belediye yönetimine bırakan 360 derece bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü artık halkın talep ve arzuları eskisinden daha ön plandadır.” “Bu son teknoloji sistemle halkımızın istediğini en kısa sürede yerine getirebiliyoruz” dedi.

haber-osmancik.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu